Punct strategic dedicat livrărilor la domiciliu

mai 1, 2021

Linii de gătit special gândite și dimensionate
După 8 ani de experiență în gestionarea lanțului de restaurante La Diavolo, punctul de lucru dedicat special serviciului de delivery, a fost unul gândit strategic atât dpdv al poziționării (în zona relativ centrală a orașului), separat de oricare dintre restaurantele lanțului, cât și al compartimentării.
220Mp sunt dedicați spațiilor necesare special acestui serviciu, 150,000eu investiție în tot ceea ce inseamnă logistica specială food home delivery La Diavolo.

Compartimentare, dotare, trasabilitate
Liniile  de producție de inox au fost realizate special pentru acest spațiu de către producători specializați în dotarea liniilor de gătit, zone dedicate depozitării, amabalajelor, dispeceratului, fiecare sunt clar demarcate și generos construite, pentru un flux optim de producție.

Logistica aprovizionării și a depozitării
Zilnic, două persoane special dedicate aprovizionării, verifică stocurile, întocmesc liste de aprovizionare și depozitează igienic pe tipuri de categorii de materii prime fiecare dintre acestea, astfel încât materiile prime pentru toate preparatele din meniu să fie disponibile în permanență.

Sisteme de monitorizare automate a temperaturii
Monitorizarea spațiilor de depozitare sunt realizate cu senzori de temperatură. Aceștia comunică în timp real prin sms, orice abatere de la temperaturile normale, astfel graficele de frigidere/cameră frigorifică sunt accesate în timp real, chiar și de la distanță, alterarea materiilor prime din cauza temperaturii este înlătuarată în totalitate, fără să fie nevoie de personal uman care să urmărească acest lucru.

Citește mai multe despre sistemul de monitorizare a temperaturii folosit pe www.t-sense.io

Diversitatea meniului
Experiența cu clieții din restaurante a ajutat ca meniurile delivery să fie gândite pentru toate nevoile consumatorilor, preparate combo, meniul zilei în variante fitness/clasic, platouri diverse, pachete pentru 3-5-8 persoane,meniul este în permanentă ajustare. Preparate noi sunt introduse de 2 ori pe an, analizate și apoi implementate. Sondajele de la clienți reprezintă o sursă reală de îmbunătățire a meniului.

Vezi meniul complet pe www.LaDiavoloRestaurants.ro/homeDelivery

Ambalaje, logistica livrării
Se folosesc ambalaje de unică folosință atent alese, personalizate ca dimensiune și informații pentru fiecare categorie de preparate(burgeri, pizza 32-50cm,paste,fel principal,supe,deserturi,murături,cartofi,sosuri,pungi colectoare). Pungile conectoare sunt depozitate în cutii termo speciale pentru food delivery, fiecare mașină fiind echipată cu aceste cutii, astfel ca produsele să ajungă la destinație calde. Datorită pandemiei actuale,șoferii sunt dotați cu echipamente speciale: mănuși, măști, dezinfectante, iar autoturismele sunt dezinfectate periodic cu ozon.

Dimensionarea resursei umane
Echipa care lucrează pe fiecare schimb este formată din: 2 persoane pentru aprovizionare, 2 dispecere, 6 bucătari, 5 șoferi și 2 persoane administrativ.

În intevalele aglomerate ( meniul zilei, week-enduri) personalul se sumplimentează proporțional, astfel că timpii se respectă pe parcursul întregii zile, timpul mediu este de 60minute, cel maxim de 90minute, platformele noastre înregistrează un timp mediu de 52 minute livrare.

Gestionarea prelucrării comenzilor, platforme de acces meniu, comunicare

Serviciul de livrări deține 2 linii telefonice pentru comenzi: 0733.666.123 și 0745.666.166, comenzile online se pot face din platformele eeatingh.roși foodpanda.ro, meniul complet pe pagina de facebook și siteul lanțului.

Informațiile sunt preluate și prelucrate în sistemul informațional realizat personalizat pentru dispecerat și gestiunea internă a materiilor prime și a comenzilor. Periodic, aceste date sunt analizate statistic, fiind principalul instrument de updatare al meniului și de fidelizare al clienților.

https://eeatingh.ro/targu-mures/la-diavolo-home-delivery.html

https://www.foodpanda.ro/restaurant/v0gp/la-diavolo

https://www.facebook.com/LaDiavolohomedelivery/menu/

http://www.ladiavolorestaurants.ro/homeDelivery

Măsuri de dezinfecție și siguranță
S-au luat măsuri suplimentare de dezinfecție,în fiecare seară se realizează peste toate măsurile luate o dezinfecție generală, monitorizatespecial într-un registru. Echipamente speciale au fost puse la dispoziție atât personalului din bucătărie, administrativ și personalului de livrare.

În plus, s-au luat următoarele măsuri: dezinfectarea permanentă a suprafețelor de contact; măsuri suplimentare de dezinfecție la intrarea în spațiu,în incintă și pentru personalul administrativ, din bucătărie și livratori;spălarea cu atenție a tuturor alimentelor;informarea angajaților în permanență, verificarea stării lor de sănătate, respectarea noilor reguli suplimentare.

Modalități de plată și fidelizare
Se recomandă plata online a comenzilor, sau cu cardul. Este disponibilă și posibilitatea de a achita cu card de bonuri de masă și bineînțelesnumerar, dar având în vedere contextul actual încurajăm plata online pentru pretecție și siguranță. În permanență se oferă promoții de fidelizare.

Campanii active
În luna aprilie clienții top 100 (ca număr de comenzi lansate în ultimele 6 luni prin platforma eeatingh.ro) vor beneficia de 10% reducere la orice comandă, nelimitat ca număr de comenzi.

Meniul zilei este disponibil cu 10% reducere la minim 5 meniuri/comandă.

La două pizza de 32cm se beneficiază de a 3-a gratuită.

Pastele sunt reduse cu 20%, indiferent de sortimentul ales.

 


Posted in Home delivery
Write a comment

Rezervare